loading...
مشخصات اتومبیل های جهان
محمدرضا بازدید : 27 نظرات (0)

 

 

مطمئنا رسید، پاسخگو باشد و برای هر چیزی که برنامه ریزی کردم ام ، GLK کلاس فوق العاده همه کاره در حال حاضر یک کارشناس بهره وری واقعی ، به لطفموتور جدید دیزل پاک .برای دیدار 2013 GLK250 BlueTEC : بیشترین بهره وری سوخت مرسدس بنز SUV هنوز .
از خارج، BlueTEC GLK250 دارای تمام صفات است که آن را یک GLK .خطوط پررنگ ، در عین حال پیچیده است .بزرگ ، شیشه جلو اتومبیل نشسته برای افزایش دید .و شخصیت است که باعث می شود آن را شبیه به آن تعلق دارد، بدون توجه به جایی که شما ممکن است آن را .دیزل تمیز 4 سیلندر توربو دوقلو، ارائه می شود که نه تنها تولید گازهای گلخانه ای فوق العاده کم است و اقتصاد سوخت استثنایی به 24 city/33 بزرگراه عظیم 369 پوند فوت است ، اما همچنین .گشتاور برای کشیدن دور از بسته در فلش استGLK250 : BlueTECطراحی شده به کار سخت و حتی بازی سخت تر ، از همه - جدید  می آید مجهز به پیشرفته چابکی تعلیق از کنترل ما ، قادر به مجددا از کمک فنر در پرواز را با توجه به شرایط جاده - آیا آن یک تخته سنگ در مرکز شهر و یا مسیرهای پیاده روی صخره ای در شمال ایالت است..؟
اضافه کردن استاندارد 4MATIC رانش تمام چرخ ها و در نتیجه یک SUV جمع و جور و بسیار قادر با کشش برای مقابله با تقریبا هر زمین ، به علاوه عضلات به دو تا 3،500 پوند .در عوض، تقسیم صندلی تاشو عقب ارائهتنوع از تنظیمات باری و حدود 55 فوت مکعب ذخیره سازی برای حمل همه چیز از دنده و مواد غذایی ، مبلمان و بازار مخصوص فروش اشیاء ارزان قیمت یا دست دوم می یابد .

 

 

 

 

راه برای آینده ای پایدار در یک کلیپ که ممکن است شما را  همواره متعجب کند.

B-Class هارد الکتریک  با مباهات عملکرد پر جنب و جوش، راحتی غیر قابل انعطاف و نگاه جدید قابل توجه است.

 

 

 

مرسدس بنز .بنابراین نه تنها ایمنی ساخت نفیس و استثنایی است که گسترش به هر وسیله نقلیه در وارد زمین ما به شما لذت می برند، اما شما همچنین باید در راه انجام آن لذت ببرید .

هنگامی که شما را در فرمان 135 اسب بخار است که می تواند 228 پوند فوت گشتاور از یک وقفه تحویل هستید ، سواری شهر تبدیل به ماجراهای باحسن نیت .و با طیف وسیعی از حدود 115 مایل انتشار رایگان و سرعت بالا از 100 مایل در ساعت ،میتوانید سفر های طولانی تر را به راحتی انجام دهید - در سکوت کامل نزدیک به نه کمتر .اما هنگامی که آن را به سبک می آید ، با این حال ، هیچ چیز آرام در مورد درایو کلاس B الکتریک وجود دارد.

 

با جلو پنجره مشبک دو تیغه برجسته آن ، خطوط مجسمه و چراغهای جلو منحنی تأکید شده توسط درخشان چراغ لامپ در حال اجرا در طول روز ، آن را حتما به ترکتصور بدون توجه به جایی که شما به رهبری .در همین حال ، در داخل جمع و جور و در عین حال جادار کابین جزئیات حق بیمه و برش لبه تکنولوژی فراوانند.بالاتر از متمایز، دریچه های هوا توربین الهام در داشبورد بطور عالی یا ظریف یا ریز گردد ، شما یک صفحه نمایش با وضوح بالا است که به عنوان پایگاه خود را از عملیات در جاده هاخدماتmbrace2 عمل می کند پیدا کنید - که آیا شما در حال مرور به توقف بعدی خود و یا در حال دیدن سایت اینترنت هر چند در دسترس .

بیش از فقط متصل ، درایو B- کلاس الکتریک کاملا شبکه :
این معنی شما می توانید سطوح مسئول نظارت ، بررسی محدوده خودرو ، و حتی سرد یا گرم داخل کابین قبل از سفر از گوشی های هوشمند سازگار ، قرص یا کامپیوتر.این همه اضافه می کند تا تازه، رویکرد به طور کامل متصل به پایداری که مسئولیت قسمت مساوی و نشاط است.

 
 
عکس هایی از داخل خودرو

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
نکات برجسته کلیدی<<<<
ضخیم ، طراحی چهار درب جمع و جور با پنج صندلی

 
برآورد محدوده 115 مایل
 
 
 
موتور برق پیشرفته ارائه 135 اسب بخار و 228 پوند فوت گشتاور

28کیلووات ساعت باتری های لیتیوم یون با خیال راحت و اقدام را در خفا در طبقه عقب " فضای انرژی ذخیره شده "
به راحتی در هر خروجی استاندارد شارژ
با 240 Volt/40 آمپر منبع قدرت : طیف وسیعی از حدود 60 مایل به دست آمده در کمتر از دو ساعت ، شارژ کامل در کمتر از چهار
سیستم درایو پیشرفته تبدیل انرژی جنبشی را به جریان الکتریکی در حالی که سرازیری یا ترمز
خودآموز نمایش قدرت در فاصله
فن آوری خودرو با نظارت از راه دور و ویژگی های شارژ متصل
® نقشه PI LOTاستاندارد ناوبری بکر

0-60 مایل در ساعت در کمتر از 10 ثانیه
پیشگیری از برخورد ASSIST کمک W / ترمز تطبیقی
 
 
 
 
 
 
 
 

محمدرضا بازدید : 12 نظرات (0)

Ener-G-Force Concept

G- کلاس طراحی اینده بر اساس افسانه ای 
آب بازیافت شده و منابع تجدید پذیر را به انرژی تبدیل می کند.
پیشرفته، ساخت و ساز بسیار سبک وزن و کامپوزیت
مستقل ، موتورهای الکتریکی در هر چرخ نصب شده-برد عملیاتی در حدود 500 مایل

 

معرفی مفهوم انرژی صرفه جویی -G- نیروی ،رویایی وپاسخ به لس آنجلس طراحی چالش 2012 سخت به عنوان ناخن .بر اساس افسانه ای مرسدس بنز G کلاس ، آن را به یک تئوری، سازگار با محیط زیست SUV طراحی شده برای آینده از اجرای قانون و خدمات اورژانس .و شما هیچ وقت نمی دانید : آن را فقط ممکن است به اثبات می شود یک پیش نمایش از چیزهایی که به سال 2025 آمده است .
لس آنجلس طراحی چالش 2012 به نظر می رسد به مراتب جلوتر با تلاش برای "گشت بزرگراه خودرو 2025". اجرای قانون باید برای آماده شدن برای جاده حتی بیشتر شلوغ با الکترونیکی نظارت و هدایت ترافیک، جمعیت زیاد و تغییرات در رفتار انسان است. مردم هنوز هم احساس جوان و فعال حتی بعد از آن در زندگی است. فعالیت های در فضای باز خواهد تسلط اوقات فراغت، به عنوان میل به آزادی و ماجراجویی. زمان جدید نیز برای خودروهای پلیس جدید تماس بگیرید. حتی دور از هر گونه پیاده رو - آنها باید قادر به رسیدن به هر جای ممکن و قابل تصور به سرعت و قابل اعتماد باشد. و آنها باید این کار را در یک راه فوق العاده سازگار با محیط زیست با استفاده از منابع انرژی جایگزین انجام دهد. ویژگی های سبز ماشین های پیشرفته و قابلیت های خارج از جاده در میان ارزشهای اساسی یک ماشین پلیس در سال 2025 باشد. 

محمدرضا بازدید : 14 نظرات (0)

آینده مرسدس بنز

CLA 2014

به زودی در سپتامبر 2013

13-06242-CLA-Future-Model_920x342.jpg

 

 
 
کوپه چهار دربغیر قابل انعطاف با زیبایی خیره کننده ، مغز نوآورانه و نیروی عضلانی توربوشارژ ، همه جدید 2014 مرسدس بنز CLA وعده به بالا پالس در یک مقدار فک انداختن .
از لحظه ای که چشم بر روی آن دراز کشیده ، شما در حال حاضر در طلسم خود را .فرمانده جلو پنجره مشبک ورزش، با نوک مش سیاه و سفید در پشت ستاره درخشان سه اشاره کرد و تک لایه کروم .هود ، جارو roofline و کوتاه عرشه عقب که شامل کارت فراخوانی یک کوپه یا اطاق داخل ترن و دلیجان و غیره .وهیکل چوب اسکنه خورده از یک ورزشکار خودرو در انتظار در جاده ها به راه انداخته شده است .همه چیز، به درب های فریم لس واندکی "پا زدن" در پنج پره از آن دو تن چرخ های 17 اینچی ، به شما بگویم که شما دنبال آن هستید در یک وسیله نقلیه طراحی شده است تا شما را در هر نوبت از راه بدر کرد.

داخل اتومبیل

 

 

 

 


 2014CLA45 AMG 4-DOOR COUPE

 

یکی از نیرومندترین جهان را در موتورهای چهار سیلندر ، که به تازگی طراحی شده AMG 4MATIC تمام چرخ ها سیستم درایو ومسابقه مشتق انتقال کلاچ دوگانه را برایمعرفی وحشی به خانواده AMG .


مشخصات فنی
355 اسب بخار-332 پوند فوت گشتاور-0 تا 60 مایل 4.5 ثانیه
جدید ، به طور کامل متغیر عملکرد گرا AMG 4MATIC سیستم تمام چرخ درایو
AMG فرمان حساس به سرعت های ورزشی
AMG SPEEDSHIFT DCT ( دو کلاچ تکنولوژی) - 7 سرعت انتقال ورزش تعطیل SHIFT فرمان چرخ سوار شده
AMG با عملکرد بالا سیستم ترمز
سیستم اگزوز ورزشی AMG 
 
 
 
 
 
 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 284
  • بازدید کلی : 2,892